Špagetové osvícení do Senátu!

Volby, volby, všude volby. Zdá se vám, že to s fakultou nemá co do činění? Nenechte se mýlit. I my máme za pár dní volby; a i my představujeme kandidáta, jaký v těchto dnech letí. Udělejme fakultu opět skvělou! Vraťme boloňské špagety na pořad dne!

(Autor: G.dallorto – Vlastní dílo, Attribution, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=19742512)


Milé kolegyně, milí kolegové,

jméno mé je Páťa Faria a na naší fakultě studuji sedmým rokem Studium humanitní vzdělanosti. Za tuto dobu jsem již směle nahlédl pod povrch fungování FHS, proseděl důlek před Historickým modulem, prošel jistým osobním růstem a objevil, v čem spočívají největší problémy osobní, fakultní i celosvětové – i rozhodl jsem se kandidovat do senátu.

Aby vám mé pohnutky nebyly zcela neprůhledné, je třeba zmínit, že jsem v průběhu svých studií konvertoval k pastafariánství, a to nikoli náhodou. Obzvlášť četba k Úvodu do historie mě vskutku osvítila, byly to fascinující řádky a zdálo se mi, že je za nimi skryto nějaké sdělení. Netrvalo dlouho a našel jsem ho: je jím zvěst o Létajícím Špagetovém Monstru. Věci však nekončí Úvodem do historie: také literaturu k EDK i SVIPu si je možné sestavit tak, že na vás mezi řádky co chvíli mrkne Létající Špagetové Monstrum. A dokonce zkratka Letní školy odpovídá prvním dvěma iniciálám Létajícího Špagetového Mostra. Náhoda? Nemyslím si. Naše fakulta je skrytě a svědomitě řízená pastafariány a i vy jste, byť nevědomky, milostivě vedeni ke Špagetovému Osvícení.

Rozhodl jsem se, že k tomu již nemohu dál mlčet: je třeba zvěst o Létajícím Monstru šířit i zjevně a neskrytě, i jsem dnes tady a nabízím se vám jako kandidát do senátu. Více boloňských špaget pro vás i vaši duši!

...............................
...............................

Toto jsou body, které budu v senátu prosazovat:
  • možnost nechat se vyfotit na ISIC s odznakem pastafariánství (cedníkem na hlavě), a to zadarmo, pokud touto fotkou chcete nahradit svou předchozí fotku pohanskou
  • zvýšení bodového hodnocení knih s pastafariánskou tematikou u EDK
  • a hlavně: více boloňských špaget v menze, a to za cenu nižší, než je cena ostatních obědů!
Neváhejte a zvolte kandidáta, kterého nikdo neutáhne na vařené nudli!

Boloňské špagety stále, levně a pro každého!


Zde představený kandidát je fiktivní. Podobnost se skutečnými osobami je čistě náhodná.

Komentáře